Office Assistant [Poland]


 

Office Assistant

Jako firma z branży fintech opracowujemy zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy również aplikacje do zarządzania platformami oraz systemy analityczne do zarządzania ryzykiem dla brokerów finansowych, giełd kryptowalutowych, dostawców płynności i banków. Współpracujemy z klientami z całego świata – głównie brokerami forex, giełdami i bankami.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
Office Assistant
Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna

Jeżeli tylko...
Lubisz pracować z ludźmi.
Uważasz, że jesteś osobą zorganizowaną i nie obawiasz się wyzwań.
Jesteś w trakcie studiów i szukasz pracy w pełnym wymiarze.

A dodatkowo nie przerażają Cię poniższe pytania:
Co jest z tą drukarką?
Rozliczymy delegację?
Jutro lecę na targi, kupisz mi bilet?

To zapraszamy do naszego HR & Office Teamu!

Wymagania



Nasze wymagania:
  • około roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (np. Asystentka Zarządu, Koordynator Biura lub Recepcjonistka),
  • gotowość do pracy na pełen etat,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • kreatywność, samodzielność i energia w działaniu,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz dbałość o terminowość i jakość wykonywanych zadań,
  • skrupulatność, rzetelność oraz zaangażowanie – to cechy bardzo pożądane na tym stanowisku.

Obowiązki



Codzienne sprawy, za które będziesz odpowiedzialna/ y to:
  • obsługa recepcji biura oraz urządzeń biurowych,
  • bieżąca organizacja pracy biura wraz z obsługą firmowych spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych),
  • sprawy administracyjne (rozliczenia, dokumentacje),
  • współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami usług,
  • dbałość o kompleksowe zaopatrzenie biura w sprzęt, produkty spożywcze,
  • zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli,
  • przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników,
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz komunikację w biurze,
  • dbałość o porządek w biurze i salkach konferencyjnych,
  • dbałość o właściwą atmosferę i organizację pracy,
  • obsługa lokalnych wydarzeń firmowych,
  • współpraca z zagranicznymi oddziałami spółki.

Oferujemy



Dlaczego warto z Nami pracować?
  • oferujemy możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji międzynarodowej;
  • stwarzamy możliwość pracy na samodzielnym stanowisku oraz perspektywę rozwoju osobistego i zawodowego również w innych naszych działach na przestrzeni czasu,
  • gwarantujemy pełne wyposażenie stanowiska pracy,
  • osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni,
  • pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy. Zapewniamy elastyczne warunki pracy, godzin oraz umów (B2B, UoP, UZ),
  • choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów,
  • jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Warszawy poprzez pakiet relokacyjny,
  • inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym,
  • wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma,
  • każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować,
  • mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne,
  • nie mamy dress code'u,
  • celebrujemy ważne dni życia naszych pracowników,
  • jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.,
  • dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie,
  • lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).

Zainteresowany? Prześlij do nas swoje CV - chętnie Cię poznamy!

Etapy procesu rekrutacji?
  • Wyślij CV
  • Rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie bezpośrednie
  • Oferta

Informujemy, że Administratorem danych jest Match-Trade Technologies sp z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisanego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego po numerem: 0000749554, posiadającego NIP: 5272865455 (dalej jako "Administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na:
rekrutacje@match-trade.com.


Stanowisko

Office Assistant

Dział

HR & Office

Osoby kontaktowe

Sandra Matuszak
IT Recruiter


 

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال